Inovačné vzdelávanie realizujeme v súlade s § 55 ods. 3 a 4 zákona č. 138/2019 Z.z. na základe a v rozsahu vydaného oprávnenia.
Inovačné vzdelávanie ponúka poznatky pre diagnostiku a rozvoj jazykových schopností dieťaťa vo všetkých oblastiach. Zameriava sa na tvorbu podnetného prostredia s rešpektovaním vývinových a individuálnych charakteristík detí. Program inovačného vzdelávania obsahuje praktické ukážky logopedickej intervencie v uvedenej vekovej kategórii detí a námety ako rozvíjať reč v skupinových aktivitách.
Evidenčné číslo: 57/2023-IV
Program v rozsahu: 50 hodín (rozsah prezenčnej formy – 12 hodín, rozsah dištančnej formy – 38 hodín)
Inovačné vzdelávanie Rozvíjanie jazykových schopností u detí predškolského veku je určené pre tieto kategórie, podkategórie alebo kariérové pozície:
- učiteľ materskej školy
- pedagogický asistent
- školský špeciálny pedagóg
Hlavný cieľ programu: Inovovať profesijné kompetencie pedagogických zamestnancov materských škôl potrebné pre prácu s deťmi predškolského veku v prostredí materských škôl v kontexte realizácie pedagogickej diagnostiky, plánovania, hodnotenia a rozvíjania jazykových schopností.
Čiastkové ciele programu vzdelávania:
1. Navrhnúť a vyhodnotiť proces diagnostiky dieťaťa najmladšej vekovej skupiny v MŠ.
2. Plánovať výchovno-vzdelávacie aktivity v rámci rozvoja jazykových schopností v súlade s potrebami detí predškolského veku v MŠ a v súlade s individuálnymi potrebami každého dieťaťa.
3. Rozšíriť a prehĺbiť pedagogické zručnosti v oblasti komunikácie a rozvíjať správnu výslovnosť dieťaťa prostredníctvom hier a činností.
Získané profesijné kompetencie:
- Absolvent disponuje teoretickými vedomosťami a praktickými zručnosťami v oblasti výchovy a vzdelávania najmladšej vekovej skupiny detí v prostredí materských škôl, ktoré následne aplikuje do praxe.
- Dokáže navrhnúť obsah diagnostikovania adaptačného procesu, vývinových charakteristík a individuálnych osobitostí dieťaťa.
- Vytvára podnetné prostredie pre vývin a rozvoj osobnosti detí so zreteľom na ich vekové a individuálne osobitosti v súlade s kurikulom predprimárneho vzdelávania v materských školách.
Termín konania:
23.10. Online od 16:30
Podmienky pre zaradenie pedagogického zamestnanca na vzdelávanie:
Záujemca o inovačné vzdelávanie predloží poskytovateľovi záväznú, čitateľne a úplne vyplnenú a vlastnoručne podpísanú prihlášku. Riaditeľ školy alebo školského zariadenia v prihláške potvrdzuje svojim podpisom zaradenie pedagogického zamestnanca do kategórie a podkategórie, riaditeľovi školy alebo školského zariadenia potvrdzuje údaje v prihláške zriaďovateľ. Ak pedagogický alebo odborný zamestnanec nie je v čase podania prihlášky na vzdelávanie v pracovnom pomere alebo riaditeľ nepotvrdí podpisom písomnú prihlášku záujemcu, príslušnosť uchádzača k cieľovej skupine sa dokazuje priložením dokladu o získanom vzdelaní.
Program vzdelávania ukončí účastník pri splnení nasledujúcich podmienok:
1. absolvovanie minimálne 80 % prezenčného vzdelávania
2. 100 % spracovanie výstupov z dištančnej formy vzdelávania
3. prezentovanie záverečnej prezentácie pred trojčlennou komisiou
Po splnení podmienok pre riadne ukončenie realizovaného vzdelávania absolvent získa doklad o absolvovaní inovačného vzdelávania, osvedčenie o inovačnom vzdelávaní vo forme pdf do mailu. Ak si želáte, aby vám bolo osvedčenie doručené poštou, táto služba je spoplatnená sumou 2,50 €.
PRIHLÁŠKA NA STIAHNUTIE TU
Lektor: Mgr. Jana Kišová pracuje ako logopedička od ukončenia školy v r. 2007. Pracovala prevažne v poradenských zariadeniach. V súčasnosti pracuje v Súkromnom centre poradenstva a prevencie centra včasnej intervencie v Žiline. V samotnej práci sa venuje diagnostike a intervencii malých detí, detí s poruchou autistického spektra, detí so špeciálnymi potrebami, starších detí a detí s poruchou výslovnosti.
Žiadne komentáre
Žiadne komentáre
89 €
Nový komentár