Menu
Online inovačné vzdelávanie – Učenie v zmiešanej triede – stratégie v inkluzívnom vzdelávaní

Online inovačné vzdelávanie – Učenie v zmiešanej triede – stratégie v inkluzívnom vzdelávaní

Hodnotenie

5/5 (1x)

online inovačné vzdelávanie Čítajte viac

Výber dátumu

Skladom

92 €

Import kód: 3522

Značka: Pro Solutions

Popis

Vzdelávací program je zameraný na rozvoj kompetencií pedagogických zamestnancov potrebných pre efektívnu inkluzívnu výučbu v zmiešanej triede. Poskytuje praktické nástroje na pedagogickú diagnostiku, diferenciáciu a individualizáciu vyučovania, využívanie formatívneho hodnotenia a uplatňovanie podporných opatrení v súlade s odbornými a legislatívnymi požiadavkami. Program podporuje vytváranie bezpečného a podnetného prostredia rešpektujúceho individuálne potreby všetkých žiakov.

inovačné vzdelávanie v oblasti pedagogiky predprimárneho vzdelávania v rozsahu 50 hodín realizujeme v súlade s § 55 ods. 3 a 4 zákona č. 138/2019 Z.z. na základe a v rozsahu vydaného oprávnenia.

Evidenčné číslo: 35/2025-IV

Program v rozsahu: 50 hodín

Inovačné vzdelávanie je určené pre tieto kategórie, podkategórie alebo kariérové pozície:

• učiteľ prvého stupňa základnej školy
• vychovávateľ
• pedagogický asistent
• školský špeciálny pedagóg

Hlavný cieľ programu: Cieľom programu je posilniť odborné, diagnostické a didaktické kompetencie pedagogických zamestnancov potrebné na plánovanie a realizáciu inkluzívnej výučby v zmiešanej triede. Zároveň rozvíja ich schopnosť diferencovať úlohy tak, aby dokázali efektívne reagovať na rôzne potreby žiakov s využitím podporných opatrení.

Čiastkové ciele programu vzdelávania:

• Rozvíjať schopnosť pedagogicky diagnostikovať potreby a individuálne vzdelávacie možnosti žiakov a na ich základe plánovať primeranú podporu.
• Získať znalosti o princípoch formatívneho hodnotenia.
• Posilniť zručnosti v diferenciácii a individualizácii výučby s využitím praktických metód a úloh.
• Osvojiť si princípy inklúzie a podporné opatrenia v súlade s odbornými a legislatívnymi požiadavkami.

Získané profesijné kompetencie:

• Absolvent získa teoretické poznatky a praktické zručnosti v oblasti výchovy a vzdelávania detí v kontexte inkluzívneho vzdelávania.
• Bude vedieť využiť zistenia z pedagogického diagnostikovania pri plánovaní vyučovania s ohľadom na vývinové charakteristiky a individuálne potreby žiakov.
• Vytvorí podnetné a bezpečné prostredie podporujúce vývin a rozvoj osobnosti žiakov, rešpektujúce ich vekové a individuálne osobitosti aj ich potreby v súlade s aktuálnym kurikulom primárneho vzdelávania.
• Bude poznať viaceré formy skupinového vyučovania a dokázať ich využiť vo výchovno-vzdelávacom procese.

Termín konania: 3.2.2026 od 16:00
Ukončenie: apríl 2026 - pripravujeme
__________________________________
Termín konania: 19.5.2026 od 16:00
Ukončenie: jún 2026 - pripravujeme

Podmienky pre zaradenie pedagogického zamestnanca do vzdelávania:

Kompletne vyplnená objednávka inovačného programu je zároveň prihláškou záujemcu na vzdelávanie a riadi sa všeobecnými obchodnými pravidlami.

Program vzdelávania ukončí účastník pri splnení nasledujúcich podmienok:

1. absolvovanie minimálne 80 % vzdelávania
2. 100 % spracovanie výstupov z dištančnej formy vzdelávania
3. online prezentovanie záverečnej prezentácie pred trojčlennou komisiou

Po splnení podmienok pre riadne ukončenie realizovaného vzdelávania absolvent získa doklad o absolvovaní inovačného vzdelávania, osvedčenie o inovačnom vzdelávaní vo forme pdf do mailu. Ak si želáte, aby vám bolo osvedčenie doručené poštou, táto služba je spoplatnená sumou 3,00 €.

Lektor: PhDr. PaedDr. Matej Slováček, PhD. má prax ako učiteľ 1. stupňa základnej školy, učiteľ v materskej škole, metodik Národného inštitútu vzdelávania a mládeže aj lektor inovačného a aktualizačného vzdelávania. Prednášal na univerzitách a pre učiteľky doma (Prešov, Nitra, Bratislava, Banská Bystrica) aj v zahraničí (Ukrajina, Srbsko, Česko). Je autorom a spoluautorom niekoľkých kníh a článkov v pedagogických časopisoch na Slovensku aj v zahraničí. Odborne sa venuje predškolskej a elementárnej pedagogike a didaktike, pedagogickému diagnostikovaniu, Montessori pedagogike, neuropedagogike a vývinu detskej reči. Je absolventom Prešovskej univerzity v Prešove (PhD.), Univerzity Mateja Bela (PaedDr.) aj Univerzity Karlovej (PhDr.).

slovacek

Online inovačné vzdelávanie – Učenie v zmiešanej triede – stratégie v inkluzívnom vzdelávaní
Online inovačné vzdelávanie – Učenie v zmiešanej triede – stratégie v inkluzívnom vzdelávaní

92 €

Nová otázka k produktu

Kontrolný kód

i

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Nákupný košík