Menu
Online inovačné vzdelávanie – Diagnostika školskej pripravenosti do ZŠ, 19.9.

Online inovačné vzdelávanie – Diagnostika školskej pripravenosti do ZŠ, 19.9.

Hodnotenie

3.96/5 (28x)

online inovačné vzdelávanie Čítajte viac

Skladom

89 €

Import kód: 2729

Značka: Pro Solutions

Popis

V rámci programu získate kompetencie navrhnúť, realizovať a vyhodnotiť proces diagnostiky dieťaťa predškolského veku. Naučíme Vás identifikovať oslabené funkcie dieťaťa, porozumieť a navrhnúť adekvátnu stimuláciu.

Evidenčné číslo: 57/2023-IV
Program v rozsahu: 50 hodín (rozsah prezenčnej formy – 10 hodín, rozsah dištančnej formy – 40 hodín)

Inovačné vzdelávanie Diagnostika školskej pripravenosti do ZŠ je určené pre tieto kategórie, podkategórie alebo kariérové pozície:

učiteľ materskej školy
pedagogický asistent
školský špeciálny pedagóg

Hlavný cieľ programu: Inovovať profesijné kompetencie pedagogických zamestnancov materských škôl potrebné pre prácu s deťmi predškolského veku (5- a 7-ročnými).

Čiastkové ciele programu vzdelávania:

  1. Plánovať a realizovať program podpory školskej pripravenosti dieťaťa podľa potrieb dieťaťa, zákonného zástupcu a možností materskej školy.
  2. Navrhnúť a vyhodnotiť proces diagnostiky dieťaťa predškolského veku v MŠ.
  3. Plánovať a hodnotiť výchovno-vzdelávacie činnosti v súlade s potrebami vekovej kategórie predškolských detí v MŠ a v súlade s individuálnymi potrebami každého dieťaťa.

Získané profesijné kompetencie:

  • Absolvent disponuje teoretickými vedomosťami a praktickými zručnosťami v oblasti výchovy a vzdelávania detí predškolského veku v prostredí materských škôl, ktoré následne aplikuje do praxe.
  • Vie orientačne diagnostikovať školskú pripravenosť detí. Dokáže identifikovať oslabené funkcie dieťaťa, rozumie ich vplyvu na školskú úspešnosť dieťaťa. Vie ich adekvátne podporiť.
  • Vytvára podnetné prostredie pre vývin a rozvoj osobnosti detí predškolského veku, aj so zreteľom na osobitosti detí so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
  • Je schopný odhaliť deti s rizikovým vývinom z hľadiska špecifických vývinových porúch učenia a porúch pozornosti. Podporiť ich v prostredí materských škôl a navrhnúť adekvátnu stimuláciu.

Termín konania: 

19.9. Online od 8:00 - 12:00

Ďalšie termíny a mestá budeme priebežne uverejňovať počas školského roka 2023/2024.

Podmienky pre zaradenie pedagogického zamestnanca na vzdelávanie:

Záujemca o inovačné vzdelávanie predloží poskytovateľovi záväznú, čitateľne a úplne vyplnenú a vlastnoručne podpísanú prihlášku. Riaditeľ školy alebo školského zariadenia v prihláške potvrdzuje svojim podpisom zaradenie pedagogického zamestnanca do kategórie a podkategórie, riaditeľovi školy alebo školského zariadenia potvrdzuje údaje v prihláške zriaďovateľ. Ak pedagogický alebo odborný zamestnanec nie je v čase podania prihlášky na vzdelávanie v pracovnom pomere alebo riaditeľ nepotvrdí podpisom písomnú prihlášku záujemcu, príslušnosť uchádzača k cieľovej skupine sa dokazuje priložením dokladu o získanom vzdelaní.

Program vzdelávania ukončí účastník pri splnení nasledujúcich podmienok:

1. absolvovanie minimálne 80 % prezenčného vzdelávania
2. 100 % spracovanie výstupov z dištančnej formy vzdelávania
3. prezentovanie záverečnej prezentácie pred trojčlennou komisiou

Po splnení podmienok pre riadne ukončenie realizovaného vzdelávania absolvent získa doklad o absolvovaní inovačného vzdelávania, osvedčenie o inovačnom vzdelávaní vo forme pdf do mailu. Ak si želáte, aby vám bolo osvedčenie doručené poštou, táto služba je spoplatnená sumou 2,50 €.

PRIHLÁŠKA NA STIAHNUTIE TU

Lektorka: Mgr. Eva Krupová je psychologička, ktorá viac ako 15 rokov pracovala v Centre pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie. Nadobudla skúsenosti v diagnostike, v poradenstve a terapii so širokou vekovou škálou klientov od 3 rokov až po adolescentov. Vo svojej práci nadobudla presvedčenie, že najefektívnejšie dokáže pomôcť klientom správnym a individualizovaným prístupom, ako aj edukáciou ich najbližšieho okolia. Intenzívne sa venovala poradenstvu rodičom a pravidelne navštevovala MŠ, ZŠ aj SŠ.
Vo svojej individuálnej práci s klientmi využíva prvky viacerých poradenských a terapeutických smerov s cieľom čo najviac sa prispôsobiť potrebám klientov (prvky kognitívno-behaviorálnej terapie, terapie hrou, Kidskills a pod.). Venuje sa konzultáciám a prednáškam na rôzne témy (Školská pripravenosť, Deti s poruchou autistického spektra, Efektívna spolupráca asistentov učiteľa s pedagógmi, Deti cudzincov, Tréning rodičovských zručností a iné). V súčasnosti taktiež ukončuje dlhodobé vzdelávanie v Praktických technikách práce s deťmi. Pôsobí ako psychologička na strednej škole, vo svojej súkromnej praxi sa venuje klientom od 3 rokov. Venuje sa vzdelávaniu pedagógov aj rodičov.

Diskusia 0

Žiadne komentáre

Nový komentár

Hodnotenie 0

Hodnotenie produktu

3.96/5

Pridať

Žiadne komentáre

Online inovačné vzdelávanie – Diagnostika školskej pripravenosti do ZŠ, 19.9.
Online inovačné vzdelávanie – Diagnostika školskej pripravenosti do ZŠ, 19.9.

89 €

Nový komentár

Kontrolný kód

i

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať